Freitag, 24. Januar 2014

Neues von Bonaparte

Neuer Song von Bonaparte mit einer ziemlich eindeutiger Message. Me So Selfie ist, wie fast jeder Bonaparte-Track, so herrlich überdreht und trotzdem genau passend in die heutige Zeit. Diesmal haben sie mit Time Fite zusammengespannt. Text und Musik kommen von T. Jundt und T. Sullivan.
Hier noch der dazugehörige Text, meine lieben Internet-Freunde:
ah yeah, me so selfie, i've got so many of me and myself on my celly / watch me, how i touch my jelly, while i watch your sisters watching telly / ah yeah, me so selfie, i'm so pretty that i creep my selfie / better then a mirror, a new era, i look so good that i shed a little teara
...

duck tape, duck face, i'm so deep in, picture me shitfaced, i'm just sleeping / picture me "click" ah, my arm is in the picture ey / picture me again, now my thumb is in the picture frame

ah yeah, me so selfie - me & me & me and my selfie / ah yeah, me so selfie - so sweet i could eat my selfie

ah look at this one now, that was just yesterday / look at the look on my face, i never want to look away / this is me with a hypodermic needle / with a flashlight under my chin i look evil / this one's for emelie, this one's for beverly / this one's for tomica, another for beverly / i take one in bed of me

ah yeah, me so selfie - me & me & me and my selfie / ah yeah, me so selfie - i'm so sweet i could eat my selfie / ah yeah, i tweet my selfie - if your boyfriend is nosey delete my selfie / i complete my selfie, retweet my selfie - me me me me me & my selfie

do i like look sexy? look at those abs - do i look fat? look at those abs / do i look slutty? look at those abs - oh my god, look at my abs / i got a six-pack, i work out. do you work out? i work out all the time /ah so selfie, ah ah so selfie, ah so selfie, i post it online / so selfie, me so selfie, me so selfie, i post it online...


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Wir freuen uns jederzeit über Anregungen, Kritik, Lob, Ideen und dergleichen.